Marketing
Strategia
Strategiczne podejście do działań marketingowych. Koncepcja komunikacji, strategia kampanii reklamowej, planowanie budżetu, zarządzanie kryzysem, budowa relacji marki z klientami, projektowanie doświadczeń.
Zarządzanie Projektami Marketingowymi
Wyznaczanie celów i KPI, obliczanie ROI, komunikacja wewnętrzna, kontrola postępów, raportowanie. Wszystko to kluczowe elementy pracy nad projektami marketingowymi.
Kampanie Google Ads
Kampanie search, display, video i produktowe w najpopularniejszym silniku wyszukiwania i sieciach partnerskich Google.
Kampanie Facebook Ads
Największy serwis społecznościowy na świecie oferujący możliwość dotarcia do wyselekcjonowanych grup docelowych.
Lead Generation
Pozyskiwanie leadów sprzedażowych za pośrednictwem platformy Facebook Ads, LinkedIn Ads oraz kampanii mailingowych.
Pozycjonowanie
Optymalizacja on-site witryny pod kątem algorytmów wyszukiwarki Google. Wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania, to większa szansa na rosnący ruch organiczny na stronie.
Marketing Automation
Customer Journey, lejki sprzedażowe, segmentacja, pop-upy, chatboty oraz mailing. Automatyzacja to proces konfiguracji i dostosowywania rozwiązań mających zwiększyć efektywność prowadzonych działań.
Praca z Danymi
Data is King. Zbieranie oraz opracowywanie danych jest kluczowe dla zrozumienia klientów, ich zachowań zakupowych i personalizacji działań.
Web Design
Projektowanie
Wykorzystanie popularnych systemów do zarządzania treścią niesie za sobą wszelkie zalety rozbudowanego community – w tym support, aktualizacje, rozszerzenia.
Analityka
Zaawansowana analityka ruchu i zachowań podejmowanych na stronie. Nieocenioną pomoc stanowią GSC, GTM, GA, Hotjar. Działania obejmujące optymalizację UI / UX.

Testy A/B
Metoda eksperymentalnej oceny stosowana nie tylko w kampaniach płatnych, ale także przydatna w obrębie optymalizacji witryny.
Administracja Systemów
Istnieją osoby, które robią backupy oraz osoby, które buckupów jeszcze nie robią. Administrowanie to dbanie nie tylko kopie zapasowe, ale także dbanie o bezpieczeństwo serwisów, uptime monitoring, changelog i wiele więcej zabiegów mających zagwarantować stabilną pracę.

HTML / CSS / JS
Znajomość języków zaczynając od HTML i CSS, z których składa się podstawa strony, kończąc na JS i SQL jest kluczowa w pracy ze stronami internetowymi, sklepami, hostingami, czy bazami danych. Umiejętność zrozumienia i edycji kodu pozwala na dokonanie wszelkich niezbędnych zmian.
Media
Audio-Video
Relacje na żywo
Marki, z którymi współpracowałem




Ostatnie wpisy
[blocksy_posts limit=”3″ has_pagination=”no”]